loading...
بهترین وبلاگ تفریحی ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
حسین غلامی بازدید : 519 یکشنبه 20 فروردین 1391 نظرات (0)

Join Gevo Group

چیز‌هایی جالبی که از والدینمان آموختیم!!

 

نظافت:

اگر می‌خواهید همدیگه رو بکشید برید بیرون! من تازه اینجا رو تمیز کردم!

 

دعا:

دعا کن سر جاش باشه وگرنه!

 

منطق:

به خاطر این که من میگم!

 

آینده نگری:

اگر از اون تاب بیافتی و گردنت بشکنه محاله با خودم ببرمت خرید!

 

رعایت آداب غذا خوردن:

موقع غذا خودن دهنت رو ببند!

 

توجه:

اگر بدونی پشت گوش‌هات چقدر چرکه!

 

استقامت:

تا وقتی کلم بروکلی‌هاتو نخوردی از جات تکون نمی‌خوری! فهمیدی؟

 

چرخه زندگی:

من تو رو به دنیا آوردم و اگر بخوام خودم هم شرت‌رو از این دنیا می‌کنم!

 

اصلاح رفتار:

تو دیگه مثل بابات رفتار نکن!

 

قناعت:

میلیون‌ها بچه کم شانس توی دنیا هستن که آرزو می‌کردن من مادرشون بودم!

 

انتظار:

وایسا برسیم خونه .....

 

مراقب از خود:

ژاکتت رو بپوش! یه جوری رفتار می‌کنی انگار من که مادرتم نمی‌دونم کی سردت میشه!

 

رشد کردن:

اگر اسفناج نخوری بزرگ نمیشی!

 

کنایه:

گریه می‌کنی؟ حالا یه کاری می‌کنم که واقعا اشکت در بیاد!

 

ژنتیک:

باید به خاطر ژن بابات باشه!

 

اصل و نصب:

این چه وضع اتاقه؟ مگه تو طویله به دنیا اومدی؟

 

خرد:

وقتی به سن من برسی می‌فهمی!

 

عدالت:

یه روزی بچه‌داری میشی و امیدوارم بچه‌هات عین خودت بشن.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید : http://shahinshahr.rozblog.com -- این وبلاگ از ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از راه اندازی اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است | در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضوعات مختلف | اس ام اس | دانلود نرم افزار هاي کاربردي |دانلود کليپ | مطالب جالب و زيبا رو مشاهد کنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر را بیشتر دوست دارید که در وبلاگ قرار دهم ؟
    جنسیت شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 545
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2173
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 277
  • بازدید امروز : 394
  • باردید دیروز : 490
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7,006
  • بازدید ماه : 22,788
  • بازدید سال : 155,365
  • بازدید کلی : 4,557,472