loading...
بهترین وبلاگ تفریحی ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
حسین غلامی بازدید : 671 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

اس ام اس دلتنگی  پیامک دلتنگی  مسیج برای کسی که دلت براش تنگ شده اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا,,
غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته اس ام اس دلم تنگشده اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشق تنها,س ام اس خیلی غمناک,اس ام اس عاشق تنها
,,

میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم؟

************  اس ام اس  دل تنگی *************

اگه چشمات تر شد، اگه دلت تنگ شد ،اگه دیگه نبود كسی ، امید و هم نفسی ، بدون كه هست اینجا كسی ،كه تو واسش همه كسی ...

************  اس ام اس  دلتنگی  *************

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست...

************  اس ام اس  دل تنگی *************

ساز گلهای دلم دلتنگ توست حس نکردی یک نفر دلتنگ توست؟

************  اس ام اس  دل تنگی *************

از این به بعد تو زندگیم همه چیز پر.روزای بی تو پر..دلتنگیام پر..شکستن دل پر..جز تو همه چیز پر..نازنینم:فقط تو نپر...

************  اس ام اس  دل تنگی *************

ای که از تازگی زخم دلم باخبری یاکه ازقصه ی دلتنگی من باخبری مثل مهتاب که از خاطره ی شب میگذری هرشب آهسته از آفاق دلم میگذری

************  اس ام اس  دل تنگی *************

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست

کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست

************  اس ام اس  دل تنگی *************

خدایا دلم گرفته ، میان این همه آرزوها ، دلتنگ ترین بنده ات را دریاب . . .

************  اس ام اس  دل تنگی *************

عشق یعنی با چشم بسته کسی را دیدن و از بین همه دلتنگ یک نفر شدن . . .

************  اس ام اس  دلتنگی  *************

نا له پنداشت که در سینه ی ما جا تنگ است
رفت و برگشت سراسیمه که دنیا تنگ است

************  اس ام اس  دلتنگی  *************

ما كه همسایه ی اشكیم ولی با دل تنگ . گر لبی خنده زند یاد شما می افتیم

************  اس ام اس  دلتنگی  *************

میخوام که عاشقت بشم ، گل شقایقت بشم / دلم واست تنگ شده بود ، گفتم مزاحمت بشم !

************  اس ام اس  دلتنگی  *************

بادکنک دلتنگی هام پر شده از هوای تو ... اگه نیای می ترکه .. خونش می افته پای تو 

************  اس ام اس  دلتنگی  *************

اگه گفتی امروز چه روزیه ؟

بگو دیگه !

زیاد فکر نکن ! امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده !!!

************  اس ام اس  دلتنگی  *************

اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده

پیش خودت میگفتی:

وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده!

************  اس ام اس  دلتنگی  *************

چقدر اینروزا چاق شدی، می دونی از کجا فهمیدم! چون هر روز  دلم داره برات تنگ تر میشه

************  اس ام اس  دلتنگی  *************

میدونی چرا بعضی شبها زود صبح میشه؟آخه خورشید هم دلش واسه چشمات تنگ میشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید : http://shahinshahr.rozblog.com -- این وبلاگ از ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از راه اندازی اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است | در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضوعات مختلف | اس ام اس | دانلود نرم افزار هاي کاربردي |دانلود کليپ | مطالب جالب و زيبا رو مشاهد کنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر را بیشتر دوست دارید که در وبلاگ قرار دهم ؟
    جنسیت شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 545
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2170
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 274
  • بازدید امروز : 292
  • باردید دیروز : 1,496
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,715
  • بازدید ماه : 21,497
  • بازدید سال : 154,074
  • بازدید کلی : 4,556,181