loading...
بهترین وبلاگ تفریحی ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
حسین غلامی بازدید : 545 شنبه 14 مرداد 1391 نظرات (0)

http://s3.picofile.com/file/7417266662/khandeeeeeeeeeeeeeeeeeee.jpg

 

با اجازه بزرگترا " بله "

آرزوی دست نیافتنی شبانه روزی دخترا
.

.

.

دیالوگی که امروز تو تاکسی شاهدش بودم (بین 2 دختر) :

-موبایلت داره زنگ میخوره گلم
-اَه پیداش نمیکنم!!
-نکنه خونه جا گذاشتیش؟!!

من روو به راننده :|
راننده روو به من :|
آمپر بنزین :|
.

.

.

خداییش حسنی برای خودش دلیل داشت که به مکتب نمی رفت ...

می دونست اگه بشینه بکوب درس بخونه ...

کنکور بده ...

دانشگاه قبول بشه ...

چند سال با استاد و دانشجو سر و کله بزنه ...

آخرش میشه مث من یه لیسانس بیکار
.

.

.

اگه لامصـــب 3تا یخچال فریزر ساید بای ساید ...

یا 4 تا تلویزیون و شونصد تا لوازم خونگی دیگه هم توخونه باشه ...

از نظر مادرم 90 درصد قبض برق مال لپ تاپ منه !!!

.

.

.

به حیف نون میگن پتروس کی بود؟

میگه یه دهقان فداکار بود که ...

وقتی گرگ به گله هاش میزنه ...

حمله کرد رفت زیر تانک ...

انگشتشو کرد توی سوراخ سد!!!
.

.

.

سیاست های غلط :

ثیاثت

صیاصت

ثیاثط

صیاصط

سیا سط

ثیا ست

صیا ست

سیاثط

سیاثت

صیا سط

ثیاصت

سیاصت

سیاثت

ثیاصط ...

فکرشو بکن ما چه جوری املا رو قبول شدیم !!!

.

.

.

من نمیدونم این چه کاریه که همیشه میگن باید ازصفر شروع کنیم ...

من خودم یه بار از 76 شروع کردم اتفاقا خیلی هم خوب جواب داد !!!
.

.

.

داریم آبگوشت میخوریم ...

گوش کوبُ گرفتم دستم ، تیریپ خاطره های کودکی ...

به بچه خواهرم میگم :دایی جون این گوش کوب سنش از منم بیشتره ...

مادرم از اون ور میگه : فایدشم همین طور !!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید : http://shahinshahr.rozblog.com -- این وبلاگ از ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از راه اندازی اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است | در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضوعات مختلف | اس ام اس | دانلود نرم افزار هاي کاربردي |دانلود کليپ | مطالب جالب و زيبا رو مشاهد کنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر را بیشتر دوست دارید که در وبلاگ قرار دهم ؟
    جنسیت شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 545
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 2157
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 395
  • بازدید امروز : 1,480
  • باردید دیروز : 2,167
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,572
  • بازدید ماه : 33,806
  • بازدید سال : 98,516
  • بازدید کلی : 4,500,623