loading...
بهترین وبلاگ تفریحی ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
حسین غلامی بازدید : 333 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (1)

http://s3.picofile.com/file/7426578709/asheghhhh.jpg

زن
جوری عاشقت میشه

که حس میکنی
هیچوقت از پیشت نمیره ...
ولی
وقتی که میشکنه
جوری میره
که حس میکنی
هیچوقت عاشقت نبوده ...



هـــرکـــــــی ازم سراغــــت رو میگیـــــــره؛
نمیگـــــــم وجــــود نــــداری, میـــگم وجــــودش رو نــــداشتـــــــی ...!!



گاهـی باید بعضـی احسـاس ها رو بـذاری
تـوی خونه ی سالــمندان دلــت ،
اینـقدر بهـش بی توـجهی کنـی تا بمــیرن !


(دلم می خواهد نامت را صدا کنم!
یک طور دیگر!
جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد!
یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم!
دلم می خواهد نامت را صدا کنم!
یک طور که دلت قرص شود که من، هستم…!
یک طور که دلم قرص شود که با بودن من، تو هم هستی



دلتنگ که شدی پیش من بیا…
کمی غصه هست…با هم میخوریم ...



نگـاهـم داغ دار شده است ؛
تــو را به وسعت ِ یک تماشـای ِ سیــر
کــم دارم

 

من دعا می کنم تو را داشته باشم
تو دعا می کنی دیگر نباشم
بیچاره خدا !



نوشتـــــــه هـ ـایم را مـی خوانیــــــ و
می گـــــویی چهـ زیبــــــا....
راســـــــــــــــــــــت ی!!!
درد هایـــــ آدم هــــــــــا زیـ ـبایی دارد؟!


به انتظار فصل تو تمام فصل ها گذشت...
چه بد گذشتــــــــ !




خدایا به تو سپردمش نگهدارش باش؛
اما ازت می خوام,
یه روز یه جای زندگیش, بدجوری یادِ من بندازیش ...!!!




آرزویـــــــ منـــــ مـــاندنـــــ اوستــــ ... امـــّا...........
اما خُدایــــــا اگر آرزویـــــ او رفتــــنــــ منْــــ اســـتــــ ؛
آرزویـــــــ او را بـــرآوردهــــ کـــــــنــــ !!
مــــــنْـــــ دیگر آرزوییـــــــ ندارمــــــ



نمی دانم تو چه نسبتی با اشک داری که تا نامت بر زبانم جاری می شود ,
تا یادت در قلبم شکل می گیرد ، اشک از خانه چشمانم سرک می کشد ...!



رفیق:!
منفی در منفی نمیشه مثبت,میشه کثافت…!!!
همین!



فقط پلی بودم برای عبورت
فکر تخریب من نباش عزیزم
به آخر که رسیدی دست تکان بده خودم فرو میریزم...!



نمـی دانــم چـه رابـطه ای ست ... ؟
بیـن ِ نبــودنـت بــا رنـگ هــا ... !
دلـتنگ ِ تــو کـه مـی شـوم
زنــــدگــی ام ،
سیـاه مـی شـــود !!!



همه ی حق های دنیا مال تو
اصلا هر چه تو میگویی همان
هر چه تو می خواهی همان
فقط
بگو
با
این دل چه کنم
دارند مرا به کشتن می دهند این دلتنگی ها ...



تو آنجـــا من اینجــــا

همه راستـــــ می گفتند
تو کـــجا من کـــجا؟؟؟؟!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید : http://shahinshahr.rozblog.com -- این وبلاگ از ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از راه اندازی اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است | در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضوعات مختلف | اس ام اس | دانلود نرم افزار هاي کاربردي |دانلود کليپ | مطالب جالب و زيبا رو مشاهد کنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر را بیشتر دوست دارید که در وبلاگ قرار دهم ؟
    جنسیت شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 545
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 2157
  • آی پی امروز : 368
  • آی پی دیروز : 385
  • بازدید امروز : 1,369
  • باردید دیروز : 4,610
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19,071
  • بازدید ماه : 38,305
  • بازدید سال : 103,015
  • بازدید کلی : 4,505,122