loading...
بهترین وبلاگ تفریحی ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
حسین غلامی بازدید : 272 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7665634301/sms_tavalod.jpg

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه

عشق منی عزیزم نذار دلم بپوسه

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

امروز سالروز تولد توست

و من برایت هدیه ای نخریده ام که آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست

من روز تولدت خود متولد می شوم

تولدمان مبارک

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

دیشب برای روز تولدت یک سبد ستاره چیده ام

تکه ای ازماه را و یک شاخه نیلوفر

تو متولد می شوی و من عاشق تر می شوم

تولدت مبارک

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره

نم نم عشق و مستی از آسمون می باره

تولدت مبارک

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

روز تولد تو رها از این تن می شم

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

ناز گل زیبای من

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

مثلِ گلِ یاسی برخوشه یِ دلِ من

عطرتو پیچیده درکوچه یِ منزلِ من

روز میلادت مبارک ناز گل خوشگل من

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

سالروز آمدن فرشته ای به زمین با آسمانی ترین آرزوها

دوست دارم نفسم تولدت مبارک

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

شکفتن گل زیبایم در دشتی از یاس های مهربانی

با آرزوی روشن ترین فرداها برای عشقم

تولدت مبارک نفس

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

زندگی‌ ات سرشار از خوشبختی و هوای تازه

روز زمینی شدنت مبارک گلم

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید

گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش

انگار که فرشته ای از ازل رسید

تولدت مبارک

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

امروز سالروزه تولد نازنین ترین و اهورایی ترین ارمغان زندگیمه

تولدت مبارک عاشقانه دوستت دارم

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

روزی که خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را برای من فرستاد

تولدت مبارک عزیزم

اس ام اس تولد عاشقانه برای همسر Happy Birthday

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید : http://shahinshahr.rozblog.com -- این وبلاگ از ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از راه اندازی اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است | در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضوعات مختلف | اس ام اس | دانلود نرم افزار هاي کاربردي |دانلود کليپ | مطالب جالب و زيبا رو مشاهد کنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر را بیشتر دوست دارید که در وبلاگ قرار دهم ؟
    جنسیت شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 545
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 2157
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 407
  • بازدید امروز : 794
  • باردید دیروز : 2,730
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 40,460
  • بازدید سال : 105,170
  • بازدید کلی : 4,507,277