loading...
بهترین وبلاگ تفریحی ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
حسین غلامی بازدید : 783 یکشنبه 25 دی 1390 نظرات (1)

ناتاشا، خواهر رایان گیگز طی مصاحبه ای با سان اعلام کرد که با برادرش به مدت 8 سال رابطه نامشروع داشته است. او که حالا از این کارش پشیمان شده، گفت: اشتباه بزرگی را مرتکب شدم . رابطه خودم را با شوهرش به خطر انداختم تا با برادرم رابطه داشته باشم.وی در مصاحبه ای با سان گفت: امیدوارم همسرم مرا ببخشد. با این کارم شهرت رایان را هم به خطر انداختم. مطمئنم که او از افشای رازمان دیوانه خواهد شد. اما می خواهم همه چیز را درباره رابطه مان بگویم. حالا دیگر همه به من مثل یک احمق نگاه می کنند. کاش میشد مردم مرا طور دیگری ببینند. من هم مثل سایر آدم ها، یک آدم عادی هستم. 

 

 

رابطه نامشروع بازیکن مشهور فوتبال با خواهرش ! + عکس

اسپورت ای اس، این روزها خبرهایی به گوش می رسد، که حال همه را به هم می زد. ستاره های فوتبال باید با رفتارشان الگوی مردم باشند. رابطه نامشروع راین گیگز با خواهرش یکی از آن داستان هایی است که هر روز داغ تر می شود و مایه تاسف دنیای فوتبال است.

رابطه نامشروع بازیکن مشهور فوتبال با خواهرش ! + عکس
راین گیگز در حال حاضر برای منچستریونایتد توپ می زند.

ناتاشا، خواهر گیگز طی مصاحبه ای با سان اعلام کرد که با برادرش به مدت ۸ سال رابطه نامشروع داشته است. او که حالا از این کارش پشیمان شده، گفت: اشتباه بزرگی را مرتکب شدم . رابطه خودم را با شوهرش به خطر انداختم تا با برادرم رابطه داشته باشم.

رابطه نامشروع بازیکن مشهور فوتبال با خواهرش ! + عکس

وی در مصاحبه ای با سان گفت: امیدوارم همسرم مرا ببخشد. با این کارم شهرت رایان را هم به خطر انداختم. مطمئنم که او از افشای رازمان دیوانه خواهد شد. اما می خواهم همه چیز را درباره رابطه مان بگویم. حالا دیگر همه به من مثل یک احمق نگاه می کنند. کاش میشد مردم مرا طور دیگری ببینند. من هم مثل سایر آدم ها، یک آدم عادی هستم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط opas در تاریخ 1348/10/11 و 10:23 دقیقه ارسال شده است

قربون حیوانا و گیاهان
پژوهشگران می گویند، گیاهان خواهر و برادرشان را می شناسند وزمانی که کنار یکدیگر رشد می کنند ، رفتار دوستانه تری دارند
اه آدم نیستی خر باش مگر خر چشه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
آدرس جدید : http://shahinshahr.rozblog.com -- این وبلاگ از ۲۱ مرداد ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف از راه اندازی اين وبلاگ تنها بوجود آوردن محيطي تفريحي و شاد براي بازديد کنندگان عزيز در دنياي مجازي است | در اين وبلاگ مي توانيد جديدترين عکس ها با موضوعات مختلف | اس ام اس | دانلود نرم افزار هاي کاربردي |دانلود کليپ | مطالب جالب و زيبا رو مشاهد کنيد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام یک از موارد زیر را بیشتر دوست دارید که در وبلاگ قرار دهم ؟
    جنسیت شما چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 545
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 2157
  • آی پی امروز : 222
  • آی پی دیروز : 396
  • بازدید امروز : 562
  • باردید دیروز : 3,109
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 8,952
  • بازدید ماه : 28,186
  • بازدید سال : 92,896
  • بازدید کلی : 4,495,003